känslomässigt död....

Jag vill skrika ut min sorg, det gör så ont att bära på den.
Jag vill ha den kraft och den ork som behövs för att gå vidare.
Jag vill ha mitt barn tillbaka.
En del av mig dog
i samma ögonblick jag fick veta
att du aldrig någonsin 
skulle få dra ditt första andetag

En del av mig dog 
i samma ögonblick
som jag fick veta att du aldrig skulle få se solen

En del av mig dog
i samma ögonblick
jag fick veta
att du aldrig skulle få känna vinden i ditt hår

En del av mig dog
när jag fick veta
att jag aldrig skulle få hålla dig i min famn

En del av mig dog
när jag fick veta
att du aldrig skulle få veta 
hur mycket jag älskade dig

Jag dog inte
men en del av mig
En viktig del
Du.........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö