nya tag..

hej..
ska inte skriva så mycket just nu.. tänkte bara säga... nu är det dags för nya tag..
jag mår fortfarande dåligt.. jag gråter fortfarande ganska mycket, fast inte inför andra längre...
Jag vill inte visa mig svag... jag gråter när jag är ensam..
Men har bestämt mig för att nu är det dags för förändringar...
Jag fick kläder jag beställt från halens idag... jag köpte lite grejer till skolan.. letade som fan efter en kalender som jag ville ha o tillslut hittade jag än...
Den största förändringen ja gjorde va att jag klippte mig kort igen... känns konstigt men jävligt skönt...
Jag va ganska trött på att alltid tappa hår... jag va trött att få håret i ansiktet... Alla har sagt till mig att jag passar bättre i kort hår så ja bestämde mig för att klippa av det...
E skönt.... Med förändringar....ibland...
Saknar dej min lilla skorpan... Mamma älskar dig.. en vacker dag ses vi igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö