orättvist

har precis vart i haninge för att hämta mitt legitimation... och jag såg gravida,småbarn och lyckliga mammor överallt...
det gör så sjukt ont...
det kändes som om alla stirrade på mig och tänkte typ "hon har förlorat sitt barn, hon måste ha gjort nå dumt så att hon fick missfall, allt e hennes fel"
är så jag känner också.. jag vet att det inte va så.. eller alltså jag vet att alla som jag mötte inte tänkte så, men det va det ja kände... att det syndes på mig på något sätt...
jag beskyller mig själv.. det känns som om jag gjort något annorlunda så hade jag fått behålla mitt barn...
det gör bara så ont.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö