drömmar...

&inatt hade jag en sån vacker dröm.. dom få timmarna jag väl sov... jag drömde om dej, lilla skorpan.. drömde om att du fanns här hos mig, äntligen fick jag hålla om dig...
äntligen fick jag ge dej en puss på pannan.... äntligen fick jag säga att jag älskar dig..
lt;div>när jag vaknade upp och insåg att det bara var en dröm så rann tårarna.. du finns inte här, du är borta och du kommer inte tillbaka... varför släppte min kropp dej.. jag ville ju ha dig... din pappa ville ha dig..
önskar så att du var här... att du var min...
det gör så ont att veta att jag inte kan få dig tillbaka.. var det något jag gjorde... alla säger nej.. men det känns inte så..
saknaden av dig tar död på mig..
saknaden av dig kommer alltid att finnas hos mig...
att du så hastigt skulle lämna mitt liv, det hade jag aldrig trott..
jag var så glad.. din pappa var så glad..
Varför var detta tvunget att ske?
finns det någon ovanför som försöker jävlas med mig...
eller är det bara ödet som sagt att jag aldrig ska kunna bli helt lycklig?
Saknaden av dig... tar kål på mig..
jag kan inte sluta tänka på dig..
när jag ser ett barn så tänker jag att det kunde varit du...
när jag ser en mamma gunga sitt barn tänker jag på att det kunde vara jag som gungade dig... och jag som får dej att skratta.. att känna dig älskad och trygg..
det kunde ha vart vi..
du tog en del av mitt hjärta när du försvann..
tyst i min mage låg du.. trygg och varm och du sov.. i väntan på att bli någonting..
någonting som du aldrig blev... är det mitt fel..
Mitt älskade barn.. min vackra lilla skorpan...
du sov sött i en dröm..
vilandes i min mage..
försvunnen nu... borta för alltid...
saknaden bultar i mitt huvud
vad gjorde jag?
det känns som om jag övergav dej mitt barn.. fast jag vet inte hur..
min älskade lilla skorpan...
du skulle bli så vacker...så underbar mjuk
du finns i mina tankar... du lever ännu kvar.
jag kramar om din mjuka kropp.. sovande sött i en dröm..
Let me sleep...for when I sleep i dream that you are here, youre mine and all my fears are left behind...
I float on air.. the nightingale sings gentle lullubys.. so let me close my eyes and sleep, a chance to dream.. so I can see the face I long to touch, to kiss.. but only dreams can give me tjis.. so let the moon, shine softly on my baby I long to see..
till er som inte förstår... tydligare än så här kan det inte bli...
ni vet att det finns stunder i livet då nästan allt bara känns fel...
allt är bara en enda stor röra av skit..
då man gråter varje dag och bara vill försvinna...
då dagar känns för långa för att orka andas alla de där 50 miljoner andetag eller vad det nu kan vara man andas på ett dygn..
då luften jämt tar slut när någon ber en att le..
och man tillslut sitter där i  sina egna tankar med tårar i ögonen... då röster börjar höras i huvudet som säger att det var ens fel att man förlorade det man förlorat... och när demonerna aldrig vill försvinna...
och man sover inte.. utan ligger med ångest hela nätterna, och panik på dagarna..
när hjärtat klappar för fort...
det är då på nåt sätt som man inte riktigt orkar...
(det är en sån stund jag lever i just nu)

Kommentarer
Postat av: kim

gumman jag ska inte säga att jag förstår hur det känns för jag har inte upplevt det som du har gått igenom men jag vet hur det känns att sakna någon man älskar...du har inte gjort ngt fel alls, det var nog så att din bebis var sjuk och kroppen sade ifrån, det är väl ingen tröst just nu men det kommer fler gånger :-) ja du vet att jag tänker på dig, kramar gumman


URL: http://thinkblonde.blogg.se/ @ 2010-07-10 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö