vet inte..

kan inte sova... kan inte äta... kan inte sluta gråta... jag vet inte hur jag ska hantera den här smärtan..
Jag har vart med om mycket i mitt liv.. många har jag förlorat, mycket ont har hänt mig.. jag har gått igenom många olika sorters smärtor.. men det jag känner nu, det går inte att jämföra med det jag kände tex när mark dog.
Smärtan nu äter sakta men säkert upp mig innefrån... jag vill bara skrika... jag hade ett liv i mig.. ett kärleksbarn... vi var så glada... och så händer det här... varför.. vad har jag gjoprt för att förtjäna detta...
Jag har folk i min närhet.. jag är inte ensam.. men vissa... jag har fått känslan av att dom inte bryr sig... och jag orkar inte... jag orkar inte med något...
o stackars pierre.. det här är inte lätt för honom heller.. men jag kan inte vara ett stöd för honom.. jag orkar inte.. Jag älskade barnet.. vi såg så fram emot det..
smärtan är obeskrivlig...
va gjorde jag för fel.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hamnade här av slumpen, genom din Sofia som har Devin, känner henne litegrann.

Läste och jag vill bara beklaga sorgen o jag ger er styrka med stora kramar även jag inte känner dig!


URL: http://pussgrodor.blogg.se/ @ 2010-07-08 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö