en fylld tanke med värme...

Pierre, Kicki, Tony, Johan,Fia.. what would I do without you?!!!
What would I be without you?
Another shattered heart
How will I breathe without you?
When we are far apart

If I could I would give you
wings to make you fly
Cause’ when I think of you
I reach the sky

Some moments are forever
But we are even more
Something that I never
have seen or heard before

And when we are together
there’s no need to pretend
Cause’ there is nothing better
than a true devoted friend
En tanke fylld med värme
Skall färdas genom natten
Till er mina underbara vänner

Ty ni fyller mitt liv med 
Glädje solsken och värme
Bara genom att finnas 
Och vara den ni är

Så fånga min tanke
I era drömmar

Genom natten den flyger
Tillsammans med
En miljon varma kramar

En liten natthälsning från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö