ovänner...


Varför kallar jag dej för vän?
Du uppträder inte som en vän, du är inte som en vän.
Jag vill bara att du ska försvinna!
Vi har haft våra dispyter, jag har sagt förlåt och jag har förlåtit dej.
Jag har delat med mig av mina innersta tankar till dej. Hur ska jag veta att dom stannar hos dej?

Efter allt som har hänt kan jag inte kalla dej för vän längre.
Jag har andra vänner som håller mej kär.
Kan du inte bara försvinna?
Hatar är ett stort ord, men jag kan säga med stoltheten kvar att jag hatar dej.
Du är så elak å falsk, varför öppnade jag inte ögonen tidigare?
Du är inte min vän längre, just nu har du visat att du inte är värd att få min vänskap.
Det har alltid funnits en plats i mitt hjärta för dej.
Nu är den platsen inte din längre, det är en annan person som fått lite större plats.
Varför kan du inte bara försvinna?

 

 

_______________________________________________

 

säg aldrig mer att du älskar mig 

Jag mår bäst utan dina ord
Dina förklaringar
Anklagelser och historier du har ljugit ihop
Jag vet inte allt…

Det enda du är kapabel till numera är att göra mig illa 
Se bara till att hålla dig långt ifrån mig
Du vet inte ens vad det innebär att älska en människa och jag förstår inte hur du kan använda det ordet på det sätt som du gör.

Det enda du möjligtvis kan älska är dig själv och ditt ego
kom aldrig mer och säg att du tycker om mig
för det gör mig bara förbannad
min sanning och mina tankar om dig kommer du aldrig att kunna ta ifrån mig hur mycket du än försöker

Dina dåliga ursäkter som du använder för att rättfärdiga ditt beteende är för mycket.
Du var en gång min bästa vän men det är längesen nu...
så längesen att jag inte kommer ihåg hur eller varför...

så säg aldrig mer att du älskar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö