skåne,flytt och bara allmänt åt helvete

japp.. anledningen att jag inte skrivit på en vecka nu är för att vi först vart i Hörby,Skåne hos Fia,David och min lilla Gullunge Devin... Kicki hämtade oss i torsdags kl 07.00 och körde oss till Cityterminalen... därifrån tog vi en buss... Visst va det skönt på ett sätt att åka buss hela vägen ner till Lund... eftersom vi kunde kliva av då o då och sträcka på benen och få luft..
Men resan va fan inte rolig.. vi hade blivit lovade att det skulle finnas eluttag så vi kunde använda datorerna, men nejnej... så vi fick sitta o lyssna på musik.. jag tror jag lyssnade igenom musiken på min mobil 2 eller 3 gånger..
Men tillslut kom vi fram till lund där fia mötte oss.. Därifrån tog vi bussen på 40 minuter till Hörby.
Jag har saknar Fia och Devin så sjukt mycket och devin kände igen mig direkt..
Under helgen har vi inte gjort så mycket.. vi har umgåtts och myst. .
Devin lärde sig nya tecken hela tiden och han lärde sig även att säga Pierre.. eller jaa nästan han sa "plääääär" haha så otroligt söt..
I söndags åkte vi hem.. då tog vi tåget. Veolia åkte vi med.. så jävla nice tåg.. billigare än vanliga tåg och betydligt mer utrymme samt eluttag vid varje säte...
Kicki och johan kom och hämta oss och körde hem oss.. stannade vid mcdonalds på vägen hem...
Japp... vi ska flytta.. vart.. det vet vi inte.. men vi har ca två månader på oss att hitta en lägenhet annars blir det hem till mamma igen och det vill jag inte.. så vi söker för fullt... tråkigt men samtidigt roligt... jag hatar att det är så stressigt och att vi måste flytta så snart.. men får vi en lägenhet så skulle det vara kul, att får starta upp något helt nytt.. bara jag och pierre... men vi får väl se..
Sen är det andra saker som hänt som gör att jag idag knappt kan sluta gråta... vad det är kan jag inte skriva... Utan vill ni veta fråga mig så kanske jag berättar.. Vet bara att jag ångrar så sjukt mycket grejer och att jag har svårt för att vara glad åt vissa saker.. känns jävligt trist... vet inte hur jag ska skriva faktikst..
Men jag mår iallafall riktigt dåligt psykiskt... idag har jag verkligen gråtit nästan nonstop hela dagen... kan inte sluta.... vet inte vad jag ska göra....
är iallafall sjukt tacksam över att jag har pierre.. han finns alltid här för mig.. och jag är fruktansvärt tacksam över att jag har kicki och johan i mitt liv... johan kom över idag för att liva upp mig... Tack,vännen...
aa jag vet inte riktigt va jag ska skriva.. kan inte få ner mina känslor på papper just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö