trött på det här jävla kriget...

jag är så jävla trött nu... så sjukt trött... jag orkar inte anstränga mig längre.. vill du/ni "hämnas" på mig för en grej som inte borde ha någon som helst betydelse så fine, gör hur fan ni vill, men förvänta er inte att jag ska acceptera det och bara spela med.. visst jag är trött på att hålla på,...
Fast det är inte jag som gör nåt...
du/ni beter er som barnrumpor... vad spelar det för roll om jag gör det här... ni lider inte av det... eller är det för att ni är avundsjuka/svartsjuka på att jag har kommit detta så nära.. tänker inte skriva ut vad det är, för då blir det väl ett jävla liv och det orkar jag inte.. men ni ska bara veta... haha ni ska bara veta vad det sägs om er...
Ni tror ni vet så jävla mycket.... och ni tror att det är jag som är avundsjuk på detta... men jag orkar inte mer.. jag skiter i vad ni säger.. MEN en sak ska ni ha jävligt klart för er... OM ni förstår något nu för mig... så kommer jag ALDRIG mer att prata med er... ALDRIG! jag kommer säga precis vad jag tycker och tänker och jag kommer att såra er så sjukt mycket.. och vet du... jag kommer inte att bry mig... för det här såkallade kriget är sjukt jävla larvigt...
Och det ni gör är så jävla genomskinligt... haha ni började med det i samma sekund som ni märkta att jag kom detta nära... haha...
MEN om ni skärper er och växer upp, vilket ni borde göra... aa jag vet inte.. dock lär det väl inte hända... men mirakel kan ju inträffa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö