Vänner..

jag är så jävla glad att jag har vissa vänner i mitt liv... jag förstår inte varför eftersom jag anser mig inte förtjäna dom vännerna jag har.. Men uppenbarligen är det nån som tycker jag förtjänar dom.. vilket jag tycker är mycket bra..
Jag kan inte med ord uttrycka hur tacksam jag är att jag har er i mitt liv. Kicki, Tony,Johan, Fia...... Och sist men absolut inte minst min älskade man pierre... det här är till er.. ett litet tack bara... =)

Det finns människor man inte klarar sig utan. 
Människor som bara måste finnas där för att man ska orka fortsätta.
Det finns människor som man skulle göra allt för, 
människor vars problem blir dina problem och vars sorg alltid blir din sorg. 
Det finns människor som älskar dig för den du är och som aldrig skulle svika.
Har du sånna människor omkring dig är du lyckligt lottad.

Det finns människor som ställer upp för dig no matther what och människor som alltid lyssnar.

Och jag är lyckligt lottad som har er..

Alla minnen finns kvar
känslorna jag har
kan jag ibland ha svårt att uttrycka

Men en sak ska ni veta
att jag alltid finns här för er
lämnar er aldrig

Ofta har vi känt att vi alla
är vilsna i livet
men vi har klarat det såhär långt

Vi kommer klara det här
hålla varandra hand i hand
genom det tunga livet

En dag
kommer vi båda stå på 2 ben
leva ett lyckligt liv
och må bra

Förstår inte att ni orkar bära
på ett hjärta av Guld

För ni har alltid

tröstat

lyssnat
och förstått
när jag inte mått bra
när jag varit vilsen i livet
när jag undrat hur jag ska ta mig till

Jag älskar er mina änglar

I sol och regn
ska vi vandra tillsammans genom livet

För det kommer alltid

vara vi mina vänner

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö