arg...lessen...förvirrad

aa jag vet inte riktigt va ja ska skriva igentligen.. är bara sååå förbannad.. jag kanske inte borde skriva ut d här, men jag skriver inga namn iallafall.. men jag är bara trött på att den här personen ska kunna göra illa min älskling...

Sist vi pratade med honom va på nyårsafton, när idioten ringer precis innan midnatt och skäller på pierre, hans fru står i bakgrunden och skriker och lägger sig i saker.. Jag ser på pierre att han nästan börjar gråta, men det är ändå hans pappa vi pratar om..

Han ringde då på nyår.. och både han och hans fru la sig i och började berätta för oss vilka vi fick och inte fick bjuda på bröllopet, detta trots att vi hade förklarat att hans pappas fru inte var bjuden för vi hade inte råd att bjuda alla vi ville. Utan att pierres pappa och hans lillebror var mer än välkommna. Men hjälpte inte utan det vi fick höra då va att om vi bjuder den och den så kommer inte dom.. spelade ingen roll va vi sa.. sen skällde dom på pierre att han aldrig ringer hans lillebror och att han aldrig ringer hans pappa osv.. jag skitföbannad står o skriker brevid o ber pierre säga att vi tar det här när alla e nyktra istället, men det gick inte mycket bättre... 1 minut i 12 lyckades han lägga på, skit nere vilket var förståligt...men efter d bestämde vi att vi inte skulle bjuda hans pappa alls på bröllopet, ett ganska hårt straff, men vi ville inte ha honom där..

efter det har vi inte hört ett ord från hans pappa fören på bröllopet då pierres syster kom fram me ett kort från deras pappa.. som dessutom han hade bett henne köpa o skriva under.. inte ens ett telefonsamtal eller nåt sånt..
Jag såg efter hur ledsen pierre va.. och då blir ju jag också ledsen..

Sen igår.. en lördagkväll vid 11, ringer pierres mobil, and guess who?! joo hans pappa.. full som satan va han och han ringer inte för att säga grattis, utan för att skälla ut pierre för att han inte ringer sin lillebror, sin pappa eller styvmamma.. pierre försöker säga lugnt att han har bytt mobil så han har inte kvar numret, men det tror inte hans pappa på.. så i 10 minuter står han o skäller på honom... o i bakgrunden hörs hans fru som står o skriker.. pierre blir återigen ledsen.. men lovar att ringa sin bror oftare..

Jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska göra eller vad jag ska säga.. jag vill inte komma emellan pierre o hans pappa, men jag ser ju på pierre att han mår dåligt så fort han väl hör av sig.. jag mår dåligt för att jag blir så arg..
Jag älskar pierres familj, hans mamma, hans systrar,morbror osv... och jag är så glad att dom öppnat sin famn och välkommnat mig in till sin familj..
Men jag vet fortfarande inte hur jag ska reagera o vara när det kommer till hans pappa..

va ska ja göra? hur ska ja göra? hur ska ja reagera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö