Petra...gamla minnen

Idag har Petra vart här.. jag kan inte med ord säga hur glad jag är att hon finns.. att vi har hittat tillbaka till varandra.. förr va d alltd hon och jag.. allt dumt vi gjort.. alla hjärtesorger vi sett varandra gå igenom.. all den glädje hon och jag delat..

o gud va mycket dumt hon och jag har gjort.. haha vår sommar på gotland.. alla nastykvällarna med våra offer, seven i uppsala, alla jävla killar.. hahaha..

Vi har haft våra bråk, ojoj det kan man verkligen säga..förut tävlade vi alltid mot varandra.. om killar bland annat.. haha.. men vad som än hänt och det mesta har hänt oss.. så har vi hittat tillbaka till varandra..

Med henne kan jag vara mig själv.. med henne kan jag berätta o prata om allt som hänt utan att hon dömer mig.. för hon var med mig när det mesta hände.. Hon har funnits vid min sida under några av dom värsta tiderna i mitt liv.. Sandhamn.. fan dagarna innan hade vi så sjukt kul.. timmen innan hade vi så sjukt kul.. men när allt hände.. när en person gjorde mig så fruktansvärt illa.. då lämnade hon aldrig min sida.. hon satt i den där båten med mig i timmar... jag behövde inte ens berätta för henne va som hänt.. hon såg på mig.. hon visste..
dagen efter följde hon med mig till sjukhuset.. hon fanns alltid där..

nu har vi båda vuxit upp.. hon har en underbar son,Lucas och en till bebis på G! jag är gift... vi har vuxit upp och nu har vi hittat tillbaka till varandra... och jag hoppas och tror att inget någonsin kommer emellan oss igen..
jag älskar dig gumman..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö