Devin 2 år...

Grattis till min gulliga lilla Devin som fyller hela 2 år idag... kan inte fatta att det redan har gått två år sen jag fick veta att Fia börjat få värkar och att hon senare hade fått en liten son vid namn Devin..
Vill bara säga att jag älskar dej,Devin. Din galna gudmor kommer alltid finnas här för dej..

Och jag älskar din mamma också.. Och fan vad jag saknar er... så otroligt mycket saknar jag er..

Men jag önskar dej en underbar födelsedag med massa roliga presenter och sen när vi kommer ner till er ska du få massa paket av oss också...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö