Mark...44 skulle du blivit... fan va jag saknar dej...

japp idag skulle Mark ha fyllt 44 år.. jag tog helt fel på dagarna.. hade fått för mig att det va den 4.. men det va idag... fan va jag saknar honom... kan inte fatta att det är 4 år sen han firade sin sista födelsedag.. att det var 4 år sen han kom hem toktankad morgonen efter..haha..

vet inte vad jag ska skriva... så jag slänger in lite dikter ja skrivit istället... som förklarar ganska bra hur jag mår just nu...
och missförstå mig inte... även om det står att jag inte är lycklig så är jag fruktanskvärt lycklig med Pierre... men det är något som fattas och det är Mark.. Inget kommer någonsin att kunna fylla det tomrummet han lämnade efter sig..

Jag saknar dig
vet du det?
så mycket
du anar nog inte
eller gör du det?
ser du mig?
är du med mig varje dag?
hör du när jag spelar för dig?
läser du det jag skriver om dig?
ser du när jag gråter för dig?
är du med mig?
Jag saknar dig

du kan väl försöka svara
om du ser mig nu
Jag saknar dig
så mycket
jag älskar dig
jag gråter för dig
jag gör det nu
ser du mig?
ser du alla de tårar
jag fäller för dig?
förstår du hur mycket jag älskar dig?
Jag saknar dig

"Blott en dag
En dag som denna
Så fin så vacker
Men så otroligt full av sorg

En dag som stannat i våra minnen
Minnas med tårar och sorg
Den dagen finns så bevarad i våra hjärtan

En dag som var slutet och början samtidigt
Ett steg i en annan riktning
Med starka känslor

En dag så full av känslor som aldrig glöms
Ditt liv var avslutat, mitt fortsätter
Men jag vill alltid minnas dig

En dag så ses vi igen
Senare i framtiden
Den dagen även fylld av känslor
Den lyckan att återses.."




du har gjort mej till den jag är, du älskade mig.
Jag saknar dig saknar du mig.
Jag kommer alltid känna en sorgsen vind varje gång jag går in i ditt rum där du alltid låg. Det kommer alltid va en sorgsen vind i min själ. så länge jag lever så kommer det alltid fattas en del av mig och den delen går inte att bygga upp, för den delen bestod av dig.
Sen den dagen du lämnade oss har regnet slagit hårt mott min kind. Himlen blev grå och våra liv föll i bitar
stor sorg i våra hjärtan när du gick ifrån oss.
Nåt stort inifrån mej har försvunnit och blivit ett enda stort sår. Din bort gång går inte att förklara, du rycktes ifrån oss utan att säga farväl. Vi fick säga farväl när du redan var borta . Gjorde så ont att se dig ligga där helt livlös utan att säga ett ord.
Jag ska bevara alla minerna och dom bra stunderna inom tills jag dör..

jag har inga ord men det svider, Mark


om jag blundar så ser jag ditt ansikte, mark
jag kan känna din värme och höra ditt skratt
du togs bort från oss för tidigt,mark
men jag drömmer om dej varje natt

minnena bränner under huden, mark
och ibland tror jag fortfarande att du är kvar
jag har försökt förstå varför , Mark
och fallit till botten utan några svar

det är så tomt utan dej, mark
och ibland tvivlar jag på att mitt hjärta slår
inga ord kan beskriva saknad, mark
och det finns ändå ingen som förstår

Hur reser man sig efter varje fall, Mark
Hur andas man när man glömt hur man gör?
Hur ser man när man gråtit ögonen blinda, mark
Hur går man vidare när nån man älskar dör
jag har försökt att hitta tillbaka
men vägarna är för långa och för svåra att följa
jag tappade bort mej själv och verkligheten när
jag skulle försöka leva igen

jag går hand i hand med rädslan
vi har umgåtts så mycket nu
att jag tror vi kan bli bästa vänner
vi väntar tillsammans på vem som kommer att
försvinna nästa gång
jag hoppas jag inte blir ensam kvar i slutet

det är svårt att andas när man inte kan
lungorna vill inte fungera, jag vet inte om mitt hjärta
fortfarande
slår
utan dej står tiden stilla....


skrev det här samma dag han dog.. la det på olycksplatsen... och prästen läste upp det på begravningen..

"Why you,mark.. you were always so happy..
you were always here for me,always..
thank you for all you have done..
all the things you  support me for.
all the loving you´ve giving me..
I will miss you so much..
i cant belive youre gone
and when I´m coming home, I´ll miss your laugh and smile...
when i close my eyes all I see is this face of an angel..
I never thought it could feel this empty..
I never imagined my bode had all these tears (they never seem to end)
You showed us heaven
now you´ve giving us hell
we need you here
dont leave me, dont leave my mother
dont force her to be on her own
we cry for you all the time..
we cry for you everyday
we cry for the lost dreams,we cry for the brooken hearts...
we cry for all the things you left behind
I hope you can see me right now while I write this for you..
I will miss you and I love you,daddy..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö