nya och gamla vänner.. mark..skolan.. orkar jag? !

Hej! nu va d dags igen.. jag har en fråga som jag hoppas någon kan svara på.. när en vän sviker, förändras men inte märker det själv.. och inte verkar bry sig alls.. vad gör man då? Jag är trött att det helt plötsligt visar sig att flera gamla vännner e idioter.. personer som inte kan ta hänsyn till andra människor.. det är sånna tider man är så jävla glad att man har andra vänner.. att man träffat nya människor som har kommit att betyda sjukt mycket på väldigt kort tid.

Framför allt en jag pratar om nu.. T heter han..:P resten får ni lista ut själva.. haha.. nää men vi har känt varandra i bara några veckor.. o d känns som om vi känt varandra i flera år.. den här människan kan jag vara mig själv med till 110% utan att han dömmer mig.. det som är bäst.. d e att han har precis samma humor som jag.. o som kicki.. vi har sjukt kul så fort vi träffas.. Trots att jag blir söndermobbad av honom för vissa saker.. haha fast där e kicki o pierre med på ett hörn.. ALDRIG förut har en person jag nyss träffat tex fått mig att se en film som jag fasar för att se.. jag klarar inte av det.. och jag sa till honom att han ALDRIG skulle få mig att se den.. haha d gick ju bra.. dock låg jag nerkrypt i pierres knä under hela filmen och jag kollade bara några få tillfällen på filmen.. men ändå.. :P
så T, tack för att du numer finns i mitt liv.. =) mig blir du inte av med så lätt..haha..

Kicki, pierre o massa andra.. utan er skulle jag inte klara mig..

Skolan.. jaa hur går den.. åt helvete ungefär.. menmen har jag tur nu så kommer jag in på min drömutbildning. va på antagningen för tolkutbildningen förra veckan och får svar i veckan om jag kommit in eller inte..


"regnet rinner ner över mina kinder, eller vänta.. det kanske bara är jag som gråter, min mobil ringer.. och för ett ögonblick blir jag glad. Jag kommer på mig själv med att hoppas på att det ska vara du, att allt kan bli bra igen. Men det är inte så, det kommer aldrig att bli helt bra igen, det är itne du som ringer, det måste jag förstå. Förr eller senare måste jag vänja mig av med att ringa ditt frånkopplade nummer så fort jag känner mig ensam. Jag måste sluta skicka sma till ett nummer som inte längre existerar.hur mår jag?! vad ska jag svara på det.. jag är lycklig med pierre, men det är en bit som fattas, jag har förlorat en del av mig själv.. min "daddy". något inom mig måste ha gått sönder med dig den dagen, någonting, men jag är inte riktigt säker på vad det kan ha varit. Vaknade upp idag i fosterställning med armarna hårt lindade runt mina knän..
Kudden varf blöt efter mina många tårar. Mascaran jag lämnat kvar som återvinning existerade inte längre.
Varför i helvete gråter jag..
Jag vet ju att det bara var en dröm. även om jag levde mig in i den. för att inte bli galen.. den var så underbar och min längtan när jag vaknade upp var starkade än ngånsin.
Ingen kan förstå hur jag känner när jag försöker förtränga någon som ständigt hemsöker drömmarna och mina drömmar handlar väldigt ofta om DIG,MArk..."

lite bilder från i lördags..:P


Här är anledningen till att vi "klickade" direkt. han e sjuk i huvudet...haha

ja o kicki...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö