tankar...

Lite dikter om vissa jobbiga saker som hänt mig... satt o snackade om vårt rättsamhälle med en killkompis.. o det fick mig att tänka tillbaka.. Jag fattar inte hur man kan få 3 månader för våldtäkt, men fan ta dej om du tankar ner en film.. helt sjukt.. En våldtäkt återhämtar man sig inte från till 110 %.. aldrig.. man lär sig leva med det.. men ibland rivs dom där jävla ärren upp och mardrömmarna börjar igen..




Åter igen rivs såren upp..
Minnena kommer ständigt tillbaka.
Det kommer aldrig försvinna..
Ingen lyssnar.. ingen förstår.
Jag får ta skiten.. och känna smärtan.
Det var inte ens mitt fel..
Några minuter.. och sen rasade allt.
Så kort tid.. men som kommer levas med för alltid.
En förklaring måste jag alltid komma med..
och jag är så trött på det.
Faaaaaaaaaaaaan.. att jag skulle va där..just då.
Att jag skulle möta dig.. som gjorde så.
Är jag känslokall.. eller är jag onormal.
Det kanske var mitt fel..
fast jag sa nej.. och var fast.. kunde inte röra mig.
För över mig..hade jag hela äckliga dig.
Jag vet inte hur jag ska orka.. hela livet,
att känna mig så jävla misslyckad.
Jag är den jag är.. take it or leave it.
Men du ska veta.. att jag är Misslyckad!


Ligger i sängen o försöker sova..
Men det går inte.
det känns som att det hände igår..
Känner mig fortfarande smutsig.
Känner mig fortfarande äcklad.
känner mig fortfarande ledsen o arg.
Jag försöker blunda o tänka på annat.
Men jag kan inte.
Det sitter som en kniv i mig.
Du har lämnat djupa spår.
Känner mig fortfarande oren.
Känner mig fortfarande inte hel.
Känner mig fortfarande förbannad.
Försöker att drömma om nåt kul.
Men det funkar inte.
Jag ser bara Dig
och allt det onda du gjorde mig.
Känner mig fortfarande ur balans.
Känner mig fortfarande konstig.
Känner mig fortfarande ensam.

Allt bara för det du gjorde.
Det som jag trodde..
var nåt värdefullt.
Jag kommer aldrig förstå
varför en del gör..
som du gjorde då.
Hoppas att nån
nån dag gör det mot dig..
Så du får känna
samma smärta du gav mig.
_____________________________________________________________
Du slet tag i min tröja en mörk kväll
jag förstod att du inte skulle vara snäll
du sade hora till mig med din mörka röst
och du drog i min bh och tog på mina bröst

Jag blev väldigt rädd och fick en sån panik
jag försökte men kunde inte få fram ett skrik
istället grät jag och bad att du skulle sluta
Du sa bara "TYST jag skall få dig att njuta"

Du drog ner mina byxor, och trots jag sa stopp
så förstod jag att du bara ville ha min kropp
i dina ögon var jag ingen levande människa
du brydde dig inte om min panik, min rädsla

om du tänkte på att döda mig när du var klar
skulle det fina i mitt liv inte finnas kvar
du slet i min kropp och tillfogade mig smärta
en skändning som kändes djupt i mitt hjärta

Men jag kände, detta fick inte lov att hända
att du med din lust skulle min kropp skända
jag såg min chans och sparkade dig så hårt
jag hoppades att jag skulle skada dig svårt

Du sjönk ihop, och med svår smärta du skrek
"jävla luder", jag sprang iväg  alldeles blek
Det som hände, som aldrig skulle hända mig
förändrades den dag jag på båten mötte dig

Hur kunde du göra så, att leka med mitt liv
hur kunde du skapa ett ärr i mitt själsliv
Denna natt kommer jag aldrig att glömma
denna stora smärta är omöjlig att gömma....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö