till mina vänner...

Till Tony, Kicki och självklart min älskling Pierre...
Ni andra betyder självklart mycket, men just nu är det dom här tre som gäller..=)


till mina änglar.. ni betyder allt.. ni finns här nu när jag som mest behöver det.. finns inte mycket jag kan göra eller säga för att ni ska förstå hur tacksam jag är över allt nu gjort för mej..

... ni är dom som alltid finns här.. o som låter mej vara den jag är utan att ni ifrågarsätter det.. jag kan verkligen vara mej själv med er.. är så tacksam över att ha er i mitt liv..

Den dagen ni kom in i mitt liv förändrades allting
till något bättre.
ni kom som flygande änglar från ingenstans,
dem vackraste änglar som finns.
Lika vit som snön och lika söt som sockret.
Ni är mina egna små solstrålar,
som lyser dygnet runt.
Om dagen är ni solen, om natten är ni månen.
ni lyser alltid så vackert,
för ni är dem bästa som finns.
Det finns miljoner stjärnor men bara några få på jorden,
och det är ni.
Det är endast ni som gör så att jag lever,
för ni är mitt hjärta som håller mig vid liv.
Har jag inte er faller jag isär i tusen bitar.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan er,
för jag existerar inte om ni inte finns,
det bara är så.
Ni gör livet värt att leva,
och Ni gör så att allt funkar som det ska.
ni är mina bästa vänner
som jag älskar utav hela mitt hjärta.



Ni är dom
Dom som får mig le när jag helst vill gråta
(Men med er känns gråten så långt bort och glädjen så nära)

Ni är dom
Dom som får mig glad på en tredjedels sekund
(Bara jag ser er lyser mitt hjärta upp som en sol
det kan leda er i mörkret, om ni tappat bort er
Precis som eran existens hjälpte mig hitta rätt väg)

Ni är dom
Dom som jag vet att jag alltid har en axel att gråta emot
(Och mitt hem i era armar)

Ni är dom
Dom som jag vet att jag kan prata med om vad som helst
(Ni kommer bara lyssna, lyssna tills jag pratat klart
och istället för att dömma ger ni råd.
Ni får allting att låta så lätt)

Ni är dom
Dom som jag älskar av hela mitt hjärta
(Och jag hoppas verkligen att ni vet om det
Ni behöver inte göra någonting speciellt för att få min kärlek
Bara existera, och var som ni är,
för på det sättet har ni kommit långt in i mitt hjärta
Säkert många andras hjärtan också
Och vet ni?

I mitt hjärta kommer ni vara tills mitt sista andetag.
Lever vi, lever vi tillsammans, dör vi, då dör vi tillsammans.)



Efter allting som har hänt känns det bra
att veta att jag alltid har nån som finns där
i vått och tort
Som jag alltid kan prata med
Vad det än gäller
utan att behöva skämmas eller känna att jag är jobbig

Tack för att ni finns....

ni vet det finns sånna människor som låtsas bry sig låtsas finnas där
men när det gäller så tittar man åt både höger och vänster och alla
precis alla har lämnat ens sida men så tittar man bak som ett sista hopp
och där står ni  som sanna vänner och ska hindra mig från att falla hindra mig från att förloras

för ni känner mig och ni vet att jag har så lätt för det ni vet konsten att försvinna
in i drömmarna och när jag vänder mig om så vet jag att ni står där
with arms wide open under the sunlight welcome to this place I'll show you everything

för ni visar mig en värd av ärlighet sanning lycka skratt samhörighet och
ni visar ett ställe där man kan vara sig själv och finna glädje
ni visar ett paradis där man kan gråta om man vill och det är okej att känna sorg
det är okej och ni kommer finnas där och trösta ni kommer finnas där
och ni kommer säkert gråta för det gör ont i er med att se mig ledsen

och en sådan vänskap växer inte på träd och jag ville bara berätta
att det gör inte hjärtan som era  heller...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö