varför anstränga sig...

jaa, A... varför ska jag vara den enda som anstränger mig.. om jag nu betyder så jävla mycket för dej.. vilket jag känner att jag inte gör.. vi har haft sjukt kul tillsammans..  Elmia resan var sjukt rolig.. men sen hände det saker.. jag vet inte riktigt vad som hände, men något hände...

Jag vet... jag är skyldig dej pengar för bensinen till elmia... MEN! jag blev så sjukt sårad när du ringde o sa att du MÅSTE ha pengarna nu.. att du säger när jag förklarar att jag inte har några pengar... att jag inte har pengar till mina egna räkningar så säger du att det kan inte du ta hänsyn till.. Om vi nu är så jävla bra vänner.. hur kan du då INTE ta hänsyn till min situation. Jag förklarar för dej att jag måste vänta på att banken hör av sig, men inte ens det kan du acceptera...

utan du får det att låta som om du verkligen behöver pengarna direkt.. Fine säger ja o säger att jag ska kolla upp va ja kan göra.. men att jag måste vänta tills jag hör något från banken så jag inte får minus på kontot.. men nejnej...

sen hörs vi inte på några veckor o du tror att det beror på att du ringde o bad om pengarna.. trots att det va innan dess som jag kände att vi började glida isär..
När du slutade lyssna på mina råd.. då kände jag att vi började glida isär.. När du sket i vad jag tyckte o tänkte om att du bara stack till örebro, o hela den historien.
Vettu vad.. den dagen du slutade lyssna på mina råd.. den dagen började allt det här.. men som sagt. jag hoppas du är lycklig med killen i skåne och jag hoppas verkligen att det håller den här gången..
men gör det int edet.. jag kommer inte finnas här den här gången och hålla din hand.
Jag orkar inte..
om några år kanske.. då kanske vi hittar tillbaka till varandra..

Det som stör mig mest.. vet du vad det är.. det är att du verkligen säger att du behöver pengarna.. och sen går du o bland annat blir modell för en dag o köper bilder.. och eftersom jag själv har gjort det så vet jag hur jävla dyrt det är. Jag vet också att nu tänker du att det är en princip sak att jag ska ge dej pengar när jag är skyldig dej det. Och självklart ska du få dom också. MEN jag anser också att det är en principsak att man som "vän" som du kallar dig tar hänsyn till om man har ekonomiska problemoch sånt.. och du vet hur jävla mycket jag kämpar.. men att du senast idag sa att jag inte bryr mig om att försöka lösa pengarproblemet.. e du rolig på riktigt eller... Du anar inte hur jävla mycket jag kämpar, Angelica!!
Hade det inte vart för Pierre, Kicki och Tony hade jag brytit ihop för längesen...
och du säger att jag inte förstår dej, och du blir sur för att jag inte hör av mig.. men HALLÅ!! är vänskap a one way thing?! bara för att du ringt en gång betyder det väl inte att allt det här är mitt fel..

Men som du säger.. jag förstår dej inte, jag hör aldrig av mig.. o det spelar ju ingen roll vad du säger, jag förstår inte ändå.. och det är ju inte alls så att du bor hemma, du har jobb och du shoppar ganska mycket o det vet du e sant... Jag är arbetslös, har egen lägenhet och sjukt mycket räkningar att betela.. men det tar inte du hänsyn till... menmen... jag orkar inte..

Du ska få dina pengar, men efter det så orkar jga inte mer just nu.. en dag kanske vi hittar tillbaka till varandra.. men inte just nu...
och en sak till som stör mig.. när jag skriver nåt ledsamt eller något sånt på facebook eller msn.. så skriver du ALLTID: "Vad är det som hänt nu då".. det känns som om du aldrig tar mig seriöst.. och det är det som gör mig ledsen...

jag är ledsen för att det slutar så här.. o jag är tacksam för den tiden vi umgicks.. vi hade sjukt kul ihop..  och jag önskar dej all lycka i framtiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö