blir så jävla trött...

jag vet att jag är tjatig nu och att det inte är roligt alls att läsa min blogg just nu, men vet ni va. Det skiter jag i, för det är min blogg och vill jag klaga på grejer i MIN blogg så gör jag självklart det. Så nu ska jag klaga lite till..
Efter mitt fina inlägg förut hade vi lunch. Sen hade vi avläsning. Mycket givande dag. Sjukt skönt faktiskt att kunna göra allt i min egna takt. Fick även läxor vi ska göra till nästa vecka.
Jag är så trött just nu så jag ser dubbelt. Ändå känner jag inte att jag kan gå o lägga mig. Jag ska försöka somna tidigt idag, om jag kan. Vilket inte lär hända. Jag är helt utmattad. Jag känner att om jag väl somnar inatt så kommer jag sova länge, jag kommer inte komma upp imorrn känns det som. Självklart ska ja ställa klockan och försöka, för jag vill gå till skolan. Har kul, trots alla jävla "problem" som finns. Jag har även skaffat mig en ny dator. En dator jag kommer att ha alla mina skolgrejer på. Blir lättare att hålla reda på allt då.
Den är mycket skönare att skriva på också. Den är ungefär lika bra som min andra, men dock är webcamen lite sämre, men jag har ju min andra cam som jag kommer att använda.
En sak till som jag inte tagit upp än. Jag mår riktigt dåligt över en grej, jag har gått upp ganska mycket i vikt sen jag slutade röka. Så mycket som jag väger nu har jag aldrig vägt förut. Alla säger hela tiden att jag ör så smal och jag behöver inte gå ner i vikt. Men jag behöver gå ner ett par kg iallafall. Jag döljer min kropp på ett ganska bra sätt. Jag har på mig kläder som döljer det mesta av mina fel. Så jag har börjar att till frukost ta en nutrilett shake och samma sak till lunch. Sen äter jag en ordentlig och nyttig middag. Det känns ganska bra faktiskt. Jag kan sluta med dom flesta onyttigheter, men en sak kommer jag INTE att sluta med och det är Cola.. jag drack det när jag hade svårare ätstörningar och jag gick ändå ner i vikt. Men nu tänker jag iallafall inte sluta med det.
Jaja..... jag är väldigt trött nu. Ska spela in filmen från idag en gång till på min braiga cam.
Kanske skriver lite mer senare.
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö