DAG 4: vad jag har ätit idag

Dag 4: vad jag ätit idag. Haha detta kommer bli ett kort inlägg. Idag har jag inte ätit så mycket faktiskt. Jag har väldiga problem med maten. Men vissa dagar är värre än andra. På morgonen äter jag ingenting, det kan hända att jag tar en shake med ersättningsdryck, men det händer bara ibland. Men imorse åt jag ingenting. Drack lite ramlösa sen paff jag till skolan. Jag drack en kaffe latte på gullmarsplan och sen drack jag en cola. Jag köpte även en liten fralla eftersom jag visste att vi skulle vara i skolan hela dagen idag. Jag åt halva den. Sen vid 12 så gick jag, kim och Jaja till ett suchi ställe, men jag äter inte det, men det fanns  kycklingspett med någon äcklig sås och ris. Var inte gott alls. Men det va mat i magen. Sen drack jag ännu mera coca cola och jag åt inget på invigningen. Jag tog en liten bit av Angelicas tvix, men inte mer än så.

När jag kom hem såg jag att Pierre inte städat alls och då blev jag så trött och ledsen så jag beställde mat. Blev spagetti och köttfärsås. Gott som fan var det.  Sen har jag druckit ännu mer cola. O jag nu tänker ni nog att jag måste vara coca cola missbrukare eller nåt, och det stämmer kanske. Dock dricker jag väldigt mycket ramlösa/loka också. Det är typ det första jag dricker på morgonen och det sista jag dricker på kvällen.  Menmen. Nu har jag så sjukt ont i ryggen efter dagens insats i skolan. Hade invigning och var inte hemma före halv 7. Helt slut och kan knappt röra mig. Hoppas jag kommer upp imorgon. Kim ska komma till mig efter skolan för att plugga inför provet. Hon kommer även om jag inte kommer upp. Men jag hoppas jag kommer upp. Ska ta en tablett nu och hoppas att jag somnar. Eller för det första hoppas värken går över, iallafall tillräckligt mycket för att jag ska kunna somna.

Morgondagens ämne i bloggen är vad är kärlek. Ska börja lite smått med det redan idag eftersom det är ett svårt ämne. menmen! Nattinatti allihoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö