Jag blir galen...

Jag blir fan galen på vissa i min klass.... i min grupp.........
Två av våra lärare e sjuka idag så vi har typ eget arbete.. eller vi ska välja en artikel ur en tidning och sen träna på att teckna den och sen spela in oss själva för att sedan analysera oss själva. Jättebra träning tycker jag. Samt att allt är i sin egna takt.... Jag har ju datorn med mig så jag kan spela in på min webcam. Jag och Angelica sitter vid min datorn, och båda två spelar in på den. Sen har vi dom som ska spela in på skolans videokamera. När någon av dom sitter o spelar in får inte vi prata alls tycker dom. för det stör. Men när vi sitter o spelar in så skiter dom fullständigt i det och trots att man säger till att dom ska vara tysta så är det vissa dom inte är det. Jag blir så jävla förbannad.
Det "roliga" med det hela är att personen som "har hand" om videokameran och sitter och spelar in dom andra... Är enligt mig den person som är mest omogen. Hon är nästan 40 och ser ut som 20. Hon tror att hon är störst, bäst och vet allt. När hon säger något så är det rätt enligt henne och det stör mig så fruktansvärt mycket.  Jag hatar sånna personer. Jag påstår inte att jag är bäst, men nog fan respekterar jag andra. Men nu när hon ska spela in sig själv så kommer jag att fortsätta som vanligt. Jag kommer prata med Angelica som just nu sitter och spelar racingspel på min nya mobil. Fan va seriösa vi är alltså. Haha! men kul har vi iallafall.
Men trött på vissa människor blir jag. Sen min grupp e ganska bra, men det finns vissa undantag, som tex henne jag nyss tog upp. Sen har vi ju Charlie som går i min grupp.. Jiiiippppiiiieee.. eller INTE! Gah! Sen har vi en annan tjej som jag stör mig fruktansvärt mycket på. Förut var hon alltid tyst och sa inte så mycket, men nu efter lovet tror jag någon har slagit henne i bakhuvudet eller något. För nu kan hon aldrig hålla käften. Hon ska ALLTID framföra sina åsikter och hon ger aldrig med sig. Hon var en av dom som höll på som mest igår när vi skulle planera lucia grejen. Nu när hon har lärt sig lite mer teckenspråk så är hon helt plötsligt bäst. Jag blir seriöst galen.......
Tur att det finns vissa "normala" människor i min grupp, typ som Angelica som sitter o spelar spel. Hon är fullt normal. Precis som Jaja. Vi passar bra ihop. Angelica är en liten bonde fårn Gotland. haha. Men snäll e hon. Vi jobbar faktiskt väldigt bra tillsammans. Så det är skönt. Jag ska lägga upp filmen jag spelat in sen. =) den blev inte så bra då jag tog en artikel om pizza och pizza kartonger. Haha. Fanns inget annat. Tror inte mycket i filmen blev rätt,eftersom jag inte heller har sovit något alls inatt. Vaknade hela tiden samt drömde massa mardrömmar.
Var fan på väg att inte gå till skolan imorse. Va helt slut i kroppen eller jag är. Började tom blöda näsblod nu på rasten. Det är ju ett tecken på trötthet. Kanske inte är så konstigt eftersom ja sover så jävla dåligt. Nu ska hon som aldrig kan hålla käften filmas. Detta ska bli kul. THIS DRIVES ME CRAZY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö