skolan..

Jag blev så trött på vissa i min klass idag... Vi (ettor) ska tydligen hålla i Luciafirandet i skolan. Varje år är det något typ av luciatåg och iår är det vår tur. Men.. idag kändes det som om det va en jävla dagisklass man gick i. Blev så trött att tillslut var jag på väg att gå ut. Men jag satt där helt tyst istället och bara lyssnade på alla andra när dom kom med sina "förslag" och åsikter.
Efter över 2 timmar kom "vi" fram till att vi ska ha någon form av musikal som ska handla om lucias liv samt att Peter i vår klass ska vara lucia. Det är en rolig grej. Sen skulle vi tillslut dela upp oss i grupper. En grupp som hade hand om teaterdelen och skrev manus, en grupp som lärde sig sångerna samt en grupp som hade hand om kulisserna.. Jag valde kulisserna. Jag orkade inte välja någon av dom andra grupperna. Så jag och Kim samt två till ska ha hand om kulisserna.
Jag sover jättedåligt också. Jag vaknar hela tiden och när jag väl sover så drömmer jag bara mardrömmar. Funderar snart på att gå till läkaren o be om sömntabletter för så här kan jag inte ha det. jag kommer bli psykiskt utmattad om jag inte sover och sen anstränger mig (vilket jag måste göra) i skolan. jag kommer inte orka länge isåfall. Men det finns inga pengar till läkarbesök just nu så jag får skjuta upp det tills nästa månad, eller månaden efter det. Vi får se.
Btw, har fått ny mobil. Blev ganska arg på Tele2.. Pierre ringde dom i söndags, ville förnya hans abonnemang och därav få en ny telefon. Så ville han starta upp ett nytt abonnemang till mig. Eftersom jag har telia nu så vill jag ha tele2 istället. Är mycket billigare. Så han fixade allt och skaffade även en ny telefon till mig också. Vi beställde två samma lika telefoner.. Samsung Galaxy S! Igår fick pierre ett sms om att han har fått ett paket från Tele2 och ska betala 140 kr. Sweet tänkte vi. Igår va det snöstorm. Tele2 hade skickat paketet till Brandbergen. KJag blev tvungen att först åka hem hämta pierres pass, sen ge mig ut i äckelvädret för att åka till Brandbergen. Hämtar ut paketet, åker hem. Ser fram emot att få en ny telefon och nytt nummer. Men nejnej.... Dom skickar en telefon i taget. Denna gång va det pierres mobil som kom, men jag fick ta den så tar han nästa när den kommer. Vilket är förhoppningsvis imorgon. Då får ja nytt nummer också. Ska bli skönt....
Näää nu ska ja kolla på tv o leka me nya mobilen....
kanske skriver mer sen..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö