Äckel månad...

Fan jag hatar verkligen den här perioden... alla tjejer vet vad jag menar..
Fast alla tjejer lider inte på samma sätt som jag gör. Jag har en sjukdom som gör att jag får fruktansvärt ont i magen, ryggen. Det är riktigt illa ibland. Så illa att jag bara ligger och gråter för att jag har så ont.
Jag har blivit opererad för detta, men det fanns inget dom kunde göra. Den enda de sagt att dem kan göra är att sätta in en spiral i livmodern, men då kan jag inte få barn på minst 5 år. Jag vill verkligen inte vänta i 5 år med att skaffa barn. Min biologiska klocka ringer som fan redan nu. Så jag får stå ut. Vissa dagar går det bra, vissa dagar mindre bra.
Dom dagarna det inte gå bra, då blir det massa värktabletter, och det är inte heller roligt. Att behöva ta massa värktabletter varje dag. Känner mig som en pundare. Som idag i skolan, blev jag tvungen att öppna min loka flaska, dricka upp hälften och sen ta en brustablett, Citodon. Det känns inte helt okej, men hade jag inte gjort det hade jag inte klarat av att gå i skolan.
Menmen this to shall past.. eller nåt...
Nu hoppas jag att jag kommer kunna sova inatt, för att sen komma upp imorgon. Jag har sagt det förut, jag säger det igen. Jag älskar skolan...hihi.
Varje dag lär jag mig något nytt. Börjar dock bli nervös inför provet på Tisdag, men det går nog bra.
Kanske skriver något mer sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö