Bröllopsresa...

Japp.. det här blir bara ett väldigt kort inlägg då jag måste packa ner datorn.. Orsak? jo, jag och älsklingen drar på bröllopsresa idag.. En vecka i Alanya, Turkiet! Ska bli så jävla skönt att komma iväg och bort från allt. Känner att jag behöver en nystart. Efter missfallet, efter alla svek så behöver jag komma bort från verkligheten ett tag.
Det ska bli riktigt roligt att få ta del av ett annat land, båda har dock vart i turkiet förut, men det spelar ingen roll. Vi har aldrig vart utomlands tillsammans om man inte räknar kryssningar och Tallin... Och det räknas inte riktigt i mina ögon. Men datorn åker med eftersom jag missar tre dagar från skolan så ska ja få läxor av mina lärare så därför åker datorn med. Sen så är det en säkerthet att ha med mig datorn. Eftersom det kan hända saker och då är det lättre och billigare med datorn än telefonen. Eftersom vi kommer ha gratis internet på hotellet.
Planet går 20.15 o vår flygbuss går från centralen 16.30. Vi kommer komma fram till antalaya runt 1 inatt och sen väntar en 12 mil lång bussresa till Alanya och vårt hotel. men men. Det är helt klart värt det. Hörs imorgon.
Puss på er.. o byebye kyla and hello värmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö