Stolt Fru!

Allt är inte negativt i denna blogg.. Ja jag kanske har negativa bilder, negativ design, men jag gillar det. Bara för att jag har en dyster design betyder det inte att jag inte är lycklig. Jag är lycklig. Nu mer än någonsin. I helgen har vi varit på kryssning. har inte kunnat skriva något om det innan. Anledningen va att Filip, min svågers son fyllde 18 och att han inte hade någon aning om vad vi skulle göra.
Allt började med att jag och Pierre mötte upp Veronica, Inger, Roger, Ronny, Filip, Madde, Danne, vid slussen. Filip hade ögonbindel på sig så han hade ingen aning om vart vi va. Eller vilka jag och pierre va. hahha det va sjukt roligt. Stackarn va livrädd. Haha.
När vi väl kom till vikingterminalen, hade han fortfarande ögonbindel på sig, o när en av båtarna tutade frågade han "vad var det" och alla svarade samtidigt "en taxi" haha och han gick på det. Efter att Angelica och Krister hade kommit så tog dom bort ögonbindeln och vi förklarade att han skulle på kryssning.
Vi hade VIP paket så vi fick gå på mycket tidigare än alla andra och gå till ett konferanse rum dör vi fick champanje och hade jättekul.
Vi festade, drack, åt riktigt god middag och hade jätteroligt. Pierre sjöng karaoke för sin mamma för första gången och hon började nästan gråta. Va så underbart att se en mor så stolt över sin son. Angelica och Veronica sjöng också. Dom är med duktiga.
Jag och pierre gick o lade oss ganska tidigt eftersom vi inte orkade mer. Vi gick sen upp vid 9 o kökade frukost buffe. Gott som alltid.
Vid 12 var det dags för karaoke tävling. Självklart ställde Pierre upp. Denna gång med You raise me up! o Herre gud vad duktig han är. Jag har ALDRIG hört honom sjunga den så bra som han gjorde i söndags. Helt sjukt. Publiken var som galna i honom när han sjöng. Dom jublade när han tog dom starkaste tonerna, vilket dom inte gjorde till någon annan som sjöng. Hans båda systrar satt o grät. Det gjorde jag också, men det gör jag alltid när han sjunger den låten.
Han gick självklart vidare till final och fick då sjunga låten en gång till. Sen va det upp till publiken att välja en vinnare. O gissa vad. MIN ÄLSKLING VANN! jag tror aldrig jag har varit så stolt över någon som jag va över Pierre när dom sa hans namn. Dock jävlades Kryssningsvärdinnan med honom och sa att han fick bara ta emot priserna OM han sjöng låten en gång till. Haha, stackarn, men nog fan klarade han det. Rösten skar sig lite, men publiken jublade ändå och han va riktigt duktig. Jag är så otroligt stolt över honom. Han behövde det här. verkligen.
Min lilla sångfågel.
Till skolan. Med C går det väl sådär, tror han fattar att jag inte vill vara med honom nu. Behöver inte säga något, utan han gör ingenting. Just nu. Om det fortsätter så här kommer vi inte att göra något alls, utan då låter vi det vara. Om han fortsätter som förr så går vi till rektorn. Om en vecka har vi prov.. E lite nervös, men det går nog bra. Jag kan ju mer än vad jag tror. Sen så har jag Fia som hjälper mig. Vi har en lista med tecken som jag skickat till henne, hon ska spela on tecknen o sen skicka till mig så jag kan öva genom den filmen. Tack gumman.
Saknar min Fia så mycket. Drömde om henne inatt. Drömde om den gången då hon och jag trodde vi kunde flyga. PÅ riktigt alltså. Vi satte ett rep runt midjan och hoppade ut från hennes balkong som kanske låg 7-8 meter över marken. Haha, det är ett mirakel att vi inte gjorde illa oss mer än vad vi gjorde. Saknar henne och Devin så mycket. Önskar jag kunde åka dit och träffa dom. Men har inte råd eller tid att göra det. Hoppas dom kommer till Sthlm snart, jag vet att dom ska fira Jul här iallafall. Älskar dig,Sofia..skulle inte klara mig utan dig.
O btw, ska få en ny design. O nej den kommer inte vara positiv med rosa äckelgrejer..:P den kommer vara dyster, men ändå vacker. Angiie ska göra det åt mig.. Tack vännen. Kostar 150 kronor. Helt klart värt det då hon är GRYM på att fixa designer.
Nä nu är det dags för mig att försöka sova, ska upp tidigt imorgon. Älsklingen är inte hemma än..=( han fick jobba över idag.. som om inte hans vanliga tider är sena nog,nu låter dom honom jobba över.. bläääää... lägger upp filmen på älsklingen här.. så NJUT!! o jaaa jag skryter.. Men låt mig...=) pussss

Kommentarer
Postat av: Kim

Klart du Ska vars stolt! Ses imorn.

Kram från Rixpucko no 1


URL: http://kimfagerholm.wordpress.com/ @ 2010-10-06 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö