.....

Jag vill kunna se mig i spegeln
utan att vilja förändra varje del

Jag vill kunna få en vänlig kommentar
utan att veta att det bara är spel

Jag vill kunna gå omkring på stan
utan att varje sekund känna hur fel jag är

Jag vill kunna bläddra förbi migsjälv i skolkatalogen
utan att det var gång på självförtroendet tär

Jag vill kunna bada på sommaren
utan att skämmas över varenda kilo på min kropp

Jag vill kunna bära min nya bikini
utan tanken "jag är så jävla fet, det blir mitt sista dopp"

Jag vill kunna lägga mig på kvällen
utan ångest för att jag är mätt

Jag vill kunna se mig på foton
utan synen av en äcklig sak, bara massa fett

Jag vill kunna vakna på morgonen
utan självhat, vara stolt

Jag vill inte ha mig
nu gör jag revolt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö