Handledarsamtal

Japp det har jag haft idag. Var jätte nervös inför det eftersom jag lämnade in min vlogg igår (videologgbok) och där berättade jag för Carina (min lärare) att jag har bulimi och att jag har tagit tag i det nu. Jag berättade och förklarade precis hur jag mådde i filmen och sa även att jag nu går i terapi och har tagit tag i detta.
Jag berättade också massa annat. ska lägga upp filmen här och ni som kan tsp kommer förstå. Min lärare sa också att hon ser att jag trivs bättre i klassen och tar mera plats nu än vad jag gjorde förra terminen. Hon ser att jag har utvecklats, men att det är vissa saker jag fortfarande måste öva mer på, men det är inget "allvarligt" det är sånna saker som kommer under skolgången.
Hon sa att jag måste använda tsp mer inte bara i skolan utan också hemma. Hon tyckte det va jätte bra ide om jag skickade filmer till Fia och hon analyserade dom och gav mig tips. Hon kom också på en ide om att jag ska spela in en kort film och skicka till fia, sen filmar fia en film där hon tecknar till mig och jag ska avläsa.
Så jag ska fråga Fia om hon har lust att hjälpa mig med detta. Jag tror nog hon hjälper mig.
Kanske hinner jag inte fråga henne innan hon läser det här så isåfall frågar jag direkt här i bloggen " HEj gumman.. vill du hjälpa mig med det här" inte varje dag, men ibland iallafall.
Men min lärare sa att hon ser att jag utvecklas snabbare nu och är bättre. Det känns bra att hon inte hade något negativt att säga förutom att jag måste använda mig av språket mer.
Igår fick jag ett ångestanfall igen.. blev två LT... menmen nu ska ja packa ihop det här och paffa hem.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö