I skåne

Hejhej!
Vet att jag inet skrivit på länge, men har inte riktigt haft tid.. först hade jag skola hela veckan och sen i fredags så åkte vi till skåne. Så nu dom senaste dagarna har vi spenderat med Fia, David, Devin och lilla nyfödda tjejen Daisy..
Vi har väl inte gjrot så mycket annat än att umgåts. Har bowlat, eller dom andra gjorde, jag satt brevid och tog massa bilder samt passade bebisen. Det va riktgit roligt att se Devin när han bowlade. Oavsett om han träffade en eller alla så sken han upp som en liten sol varje gång.
Det är så roligt att vara här, men imorgon åker vi hem. Pierre kunde inte ta ledigt mer än två dagar. Men vi ska se till att åka hit snart igen.
Vad har vi gjort mer.. hmm kollat film. Pierre och David har haft tävlingar i tvspel på gamecube.. ganska roligt att se då david är en ganska dålig förlorare...:P fast pierre suger...haha
Aaa juste, kanske ska ta o berätta det bästa, min mens har kommit tillbaka.. Jag vet inte om det är för att jag träffade bebisen som den bestämde sig för att det var dags att dyka upp nu efter 5 månader...
Jag tror att den har varit borta av den anledningen att jag innerst inne är livrädd för att få ett missfall till.
Jag är rädd. Jag har blivit mer rädd nu när jag träffat bebisen, men samtidigt inte. Samtidigt har jag insett hur jävla mycket jag vill ha bebis själv. Så nu jävlar ska vi göra bebis fabrik. Pellefant har get oss ett schema typ...haha tack gumman..
Det är fortfarande jobbigt efter missfallet, nu klarar jag iallafall att träffa andra bebisar och andra som e gravida. Ibland iallafall. Men dom vänner jag har som är gravida kan iallafall respekterar om jag säger att jag har en dålig dag och inte riktigt orkar träffa dom just den dagen. Dom blir inte arga och beter sig som svin..
Appropo d... SKADEGLÄDJE GÅNGER TUSEN......
Imorgon åker vi hem.. ska faktiskt bli ganska skönt att få komma hem o sova i min egna säng. Och få njuta av resten av lovet. Dock ska jag på arbetsintervju på torsdag och jobba fredag och lördag.. Men söndag så jävlar ska jag sooooova.. och torsdag också... ska inte vara där fören kl 18.00..
Åh juste... den 21 mars ska jag syntolka en hel jävla konsert.. GAH!! nervös... JAAAAAAAA så in i helvete nervös...
Men ska prata med min dövblinda lärare och förhoppningsvis få lite råd från honom om hur jag ska göra...det ska nog gå bra...
jaja.. tänkte lägga upp lite bilder, men pallar inte... tar det imorgon istället.. eller någon annan dag.. .nu ska jag fortsätta prata me min fru på msn och sen kanske kolla på någon film när gubbarna spelat klart... sen soova... ska upp tidigt imorgon då bussen härifrån går 10 i 10 och tåget 11.25...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö