inte ditt fel

Det är absolut inte ditt fel, gumman. Jag följde frivilligt in i dom butikerna. Visst är det jobbigt, men jag är så glad för din och puckots skull. Jag kommer ju få en till liten skit som en del av mitt liv. (Hoppas jag). Det va det här andra. Jag känner ett sådant hat mot henne så jag vet inte vad jag ska göra.

Jag tycker inte hon förtjänar det hon ska få. Jag blir arg när jag innerst inne vet att hon behöll barnet av den anledning att hon visste att jag ville ha barn och hon ville vara bättre än mig.
Hon är psykist ostabil och jag tycker inte hon borde skaffa barn. Visst jag är kanske inte heller så stabil psykiskt men jag tar iallafall hjälp nu innan jag blir gravid.
När jag såg det här med ringarna rann bägaren över. Jag blir sur att dom inte kan leva sitt egna liv utan måste försöka leva mitt.
Men det är absolut inte ditt fel att jag fick ångest. Det var helt upp till mig att gå in i butikerna och jag får skylla mig själv. Vissa dagar kan jag gå in i sånna butiker utan problem, andra dagar inte. Igår var en riktigt rolig dag med dig.=) har iofs alltid roligt med dig..
Men det är klart det är svårt att se dig och andra gravida ibland. Det kan jag inte förneka. Jag skulle snart ha fått mitt egna barn. Men jag förlorade det vilket gör att tankarna kommer tillbaka och blir värre än förut.
Men det är absolut inte ditt fel gumman. Hade jag känt att ångesten hade kommit redan då så hade jag självklart sagt till. Jag säger allt till dig ju.. och jag är så glad att vi "hittat" till varandra på riktigt nu.
Inte för att vi inte gjorde det förut, men allt är annorlunda nu känner jag. På ett bra sätt. Jag är så glad att jag har dig och ditt pucko..:P  Vissa dagar är det svårt. Vissa nätter gråter jag. Men jag vet att du om någon förstår. Så då vet jag att om det skulle bli för mycket skulle jag kunna säga till utan att du tar illa upp så som HON gjorde.
ME LOVE YOU LOOOOOOOONG TIME

Kommentarer
Postat av: Anonym

@ 2011-02-05 @ 12:15:57

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö