Idag och imorgon

Japp, hemma idag också...
jag mår bättre idag så imorgon ska ja till skolan. Ingen feber idag. I eftermiddag ska jag tatuera mig. Ska göra en "present" till pierre... Jag tar två flugor i en smäll och gör en symbol från min absoluta favorit serie Förhäxad. I den ska vårt bröllopsdatum stå och om det finns tid och plats ska det bli en liten text under också. Vi får se. .
Ska göra det på house of pain i hökarängen. Hur fick jag tid där.. kontakter..:P En tjejkompis som jag inte träffat på hur många år som helst fixade en tid där till mig, hos hennes pojkvän.  Tack så sjukt mycket vännen.
Imorgon ska jag tillbaka till skolan och då ska ja ha med mig en stor väska. Varför, jo för att jag och pierre åker till Riga imorgon eftermiddag. Det ska bli sjukt roligt. Längtar som fan. Vet att pierre har överasskningar till mig som väntar i vår hytt...:D
Nä, nu ska jag försöka få tag i pellefant som ska följa med mig till hökarängen. Sen ska ja hoppa in i duschen och fixa o dona lite inför morgondagen.
Lägger upp bild sen när ja kommer hem..
Aa juste.. .ja e blond nu.. eller på god väg iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö