kort uppdatering

Hello! Har inte orkat skriva på ett tag nu. Men tänkte iallafall skriva en liten uppdatering. Kan inte skriva så mycket eftersom ja brutit armen igen. Japp, you heard m! Båtbenet är av igen. Allt på grund av kommunen och att dom inte sköter sitt arbete. Jag skulle bara ut med hunden och halkade. Dom hade inte plogat och det var nästan en meter snö på vägen. Jag åkte in till akuten, men blev hemskickad efter två timmar och läkaren sa att det var en stukning. Jag frågade om do verkligen inte missat något, men han va så säker. Vi åkte hem. I lördags såg jag att mina fingrar blivit svarta typ. Jag ringde då först min mamma och sen sös akuten. Sen ringde jag Kim och hon va snäll o körde in oss till akuten igen (hon körde även in oss i torsdags). Den här gången tog det VÄLDIGT mycket längre tid. Den här gången insåg en annan läkare att båtbenet va av och han gipsade. Vi kom hem sju på morgonen i söndags. Skönt, eller inte. Det va inte skönt alls. Va skit trött, men det va ingen ide att sova särskillt länge. Vi som väl till 12 ungefär.

 

Igår kväll somnade vi vid 21.00 typ. Jävligt skönt eftersom jag skulle upp vid 7. Sovmorgon. :p

Sov faktiskt ganska bra. Åkte iväg till skolan och hade en ganska bra dag faktiskt. Va riktigt roligt. Bjöd kimsan på lunch som tack för att hon körde in oss till akuten två gånger på två dagar. Tack underbara du.  Det gick väl sådär att teckna i skolan. Va lite krångligt, men dom fattade iallafall vad jag sa.

Kommer nog bli svårare imorrn då vi har Göran och han är dövblind. Jag kommer nog inte kunna taktiltolka, men det får ja ta imorrn. Nu ska jag ta en värktablett och  snart äta lite nacho chips o cheese dipp och fortsätta kolla på förhäxad. Har matat mig igenom 5 säsonger nu.

Kanske skriver igen sen.

byebye


Kommentarer
Postat av: Pellefant

Ååå förhäxad <3

@ 2011-01-10 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö