tankar

ikväll kommer jag nog att lägga handen på min mage och undra

varför är jag inte som dom

säkert kommer jag kanske att gråta förtvivlat patetiskt och undra

varför åt jag över huvudtaget

sen kommer jag nog bli arg över min självömkan och tänka på hur patetisk jag är

då får jag nog lust att skrika att jag hatar dom

förmodligen kommer jag förstå att det är mitt eget fel och att jag inte ska tro att jag är nått

för jag är inte bättre än någon annan



bara... precis som många andra kvällar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö