vad hände...

Tårarna bara rinner... jag skakar.. jag har svårt att andas.. jag har ont...
Vad var det som hände egentligen? varför slutade han bry sig? är jag inte värd att älska?
varför försvann du från mig,pappa.. varför slutade du vara en pappa.
Jag tittar på bilder.. när du sitter och kramar mig. Jag tittar på talet du höll på mitt bröllop. Det enda jag känner är smärta. Sorg och en otrolig saknad. Saknaden efter den far du borde ha varit för mig. Idag borde brevet kommit fram. Just nu tror jag att du sitter och läser det.
Jag kan nästan känna dig läsa det. För det gjorde ont i mig när jag skrev det och det lär göra ont i dig när du läser det.
Jag undrar vad farfar skulle säga om han levt idag. Jag undrar vad farmor skulle säga om hon visste hur du behandlar ditt egna barn. Jag kommer inte säga något. Du kanske borde? men det skulle ta livet av henne.
satt idag och kollade igenom gamla dagböcker. Stod så mycket om dig där. När jag var mellan 12-20 skrev jag väldigt mycket om dig och vad du gjort mig.
Jag kommer ihåg en stund med dig. En lycklig stund. När vi satt på sängkanten och du tog upp gitarren och började spela "thank you for the music". Då och då brukade du sätta dig på sängkanten och sjunga för mig jag älskade det. När du kom till raden "im the girl with golden hair" brukade du alltid spexa till det och jag skrattade. Vad hände, pappa? varför slutade du spela gitarr? varför slutade du sjunga för mig? varför försvann du?
Jag saknar dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö