ångest

Go kväll...
Jahapp.. vad har hänt nu då kanske ni tänker.. men vet ni vad.. jag skiter i vad ni tycker och tänker.. Jag har fått så mycket skit iallafall för hur jag skriver i min blogg.. funderar seriöst på att byta lösenord igen..
Menmen, det är inget nytt som hänt. Jag har bara ångest över saker.. tex ekonomi, skolan, bebis som aldrig kommer/händer...  Jag verkar ha svårt att bli gravid.... jag vet inte varför och inte fan har vi råd att kolla upp det heller. Visst det är gratis genom landstinget, men dom har 1,5 års väntetid... ställa oss i kö kanske vi gör iallafall. Men att testa oss privat går typ inte.. Kostar 4000 att bara kolla om något är fel.
Det har vi inte råd med. Vi har knappt råd med hyran längre... vi måste prata med vår hyresvärd o se om hon är villig att sänka hyran, om hon inte är det så måste vi tyvärr säga upp lägenheten och söka nytt.. IGEN!! jag vill inte flytta igen, jag trivs som fan här..
Vi får väl se hur det går med allt det här... SKolan då.. ja hoppas det går bra.. jag tror det går bra i skolan iallafall..
Jag har dock svårt att sova på nätterna och det är klart att det påverkar skolan. Jag sov ingenting inatt, och kom inte till skolan idag. Har haft ångest hela dagen för att jag missat skolan, men kan inte göra nåt åt det.
Jag åkte till L och lämnade en dator till henne. Hon blidde jätteglad. Jag är glad att jag kan hjälpa henne nu när hon har det jobbigt. Minsta lilla leende från henne gör mig mycket gladare. =)
Nu ska ja ta en tablett, ryggen är fortfarande åt helvete... o så ska jag kolla på desperate housewife... har laddat ner massa avsnitt eftersom jag inte är vaken när det går ikväll... =) och sen pallar jag inte vänta en vecka tills nästa avsnitt.
Hörs sen...
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö