Glad...

Åh jag är så trött... men åh jag är så glad.. jag är glad att jag har en sådan underbar vän..
Jag följde med henne till BM idag.. så frågade BM vem jag va och hon sa "det här är min bästa vän". Jag höll på att börja gråta precis där på plats. Men jag höll mig. Att höra någon presentera mig som sin bästa vän. Det betyder världen för mig. Att du och jag äntligen hittat varandra på det här sättet, det trodde jag aldrig. Men jag är så glad att vi lyckades finna varandra. Trots att folk tycker vi e dumma i huvudet när vi pratar i 10 minuter om saker som inte allt hänger ihop. Haha.
Idag bad du mig om en sak, den saken. Jag kan inte med ord förklara hur mycket det betyder. Att du vill ha mig vid din sida den största dagen i ditt liv. Jag fick en sådan chock när du frågade mig det idag. Jag sa självklart ja direkt. Tvekade inte en sekund.
Jag längtar så. Visst jag hoppas att jag också är på G då, men man vet ju inte. Vi får väl se. Men jag kommer iallafall att finnas vid din sida den dagen.
E så glad... Tack vännen för att du finns här, tack för att du är du. Tack för att du e lika sjuk i huvudet som jag och tack för att du alltid ställer upp och finns här när jag behöver.
Tack för att du tar mig för den jag är.
Tack för att du förstår när jag mår dåligt
Tack för att du fattar när jag bara bryter ihop inne på någon affär. Du är an av dom få som verkligen förstår.
Du ger mig så mycket av att bara finnas till. 
Du ger mig glädje, skratt, lycka, 
underbara minnen & en fantastisk fin & underbar vänskap. 
En vänskap som är stark, trygg & fin. 
En vänskap som betyder allt för mig. 
En vänskap jag aldrig vill förlora. 
Du & jag, vi har en vänskap ingen annan har, 
en vänskap som överlever allt. 
En vänskap jag vårdar ömt i mitt hjärta, 
tillsammans med allt annat som har med dig att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö