hatet..

Hatet mot vissa fyller mig just nu.. försöker att inte tänka på det, men det går inte.. jag är förvirrad pga vissa och jag vet inte hur jag ska reagera när det kommer till vissa saker.. vet inte om det är svartsjuka eller bara något annat. Jag tror det är delar av allt..
Jag hatar er för det ni gjort mot mig... jag hatar att ni har det jag förlorade... så det är väl en blandning av både svartsjuka och ilska..
Har haft mycket att tänka på senaste veckan.. mycket har hänt och mycket kommer aldrig bli detsamma igen.. jag har försökt att inte tänka så, men det är bara så det är..
Men det är det där hatet som jag vill få bort.. men det går inte.. Hatet äter upp mig innefrån och jag måste ta mina ångest tabletter flera gånger om dagen för att inte bryta ihop..
jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske borde sluta läsa.. ju mer jag läser desto mer hat känner jag...
Det är svårt att komma över det jag upplevde... men vi får se....förhoppningsvis går det vägen den här gången.. men d e inte säkert... jag tror jag hoppas för mycket för att det ska inträffa...=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö