ny dator..

Japp jag har skaffat mig en ny dator igen...fast den här gången en minipc.. orkar verkligen inte släpa med mig min stora till skolan varje dag. Får så jävla ont i ryggen av den. så jag hittade en billig mini pc som jag fick ta på avbetalning... =)=)
så nu har jag en ny fin vit dator.. måste dock köpa ett skydd till den imorgon då man inte fick med något alls. Det jag har till min andra är något för stort för den här lilla.
Sen ska ja ner på gina tricot imorgon också. Hoppas att min fru är tillräckligt frisk för att följa med mig till Handen. Allt blir mycket roligare om hon är med. Eller allt blir mycket roligare om man har sällskap överhuvudtaget, men det är alltid som roligast när man är med M!
va händer annars då? ja skulle ha gått på arbetsintervju idag men dom hade blivit sjuka så det blev inget, skulle ha jobbat imorgon, men hon har blivit sjuk... så på lördag ska jag jobba iallafall.. hoppas jag..
Va händer ikväll då? jag har ingen aning. Just nu sitter vi och kollar på lilla huset på prärien. Har lfera boxar hemma och har haft dom här hur länge som helst men inte sett dom än. har även laddat ner flera säsonger..
Blev sjukt sugen på något också, så jag sprang ( läs gick) till affären och köpte isglass. Pierre blev ganska glad iallafall. Blir alltid extra sugen på saker när jag har mens.
Har också sån fruktansvärd mensvärk.. att det inte går över.. alvedon hjälper inte heller. Har inga andra tabletter heller, så jag får försöka stå ut. kan ta en av mina muskelavslappnande, dom hjälper lite. Får alla muskler att slappna av så då gör det inte lika ont, menmen någon gång går det väl över får vi hoppas.
Nä nu ska vi kolla färdigt på lilla huset på prärien och sen ska vi se på indiana jones klockan 20.00. Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö