senaste veckan..

♥♥♥♥♥♥♥♥Heeeej!
Fick order igår av Pellefant att jag måste uppdatera min blogg oftare. Så jag ska göra mitt bästa att uppdatera så ofta jag kan.
Den senaste veckan är det mycket som hänt, eller igentligen inte, men jag har haft mycket att tänka på , så kan vi skriva. I måndags när jag vaknade så hade det hänt något med min rygg... jag kunde knappt röra mig alls.. På bussen på väg in till skolan satt jag och grät för att varje gång bussen rörde sig så gjorde det så fruktansvärt ont.
Slutade med att jag stannade i skolan til 11 ungefär och sen åkte jag till Danderyds akuten. Sån smärta som jag hade då har jag aldrig haft.
VÄl på Danderyd tog det 40 minuter innan läkarna sa "nej vi hittar inga fel på dig, du har säkert bara en inflammation i ryggen och det går över" jahapp. fick citodon och ipren och så skickade dom hem mig. Har det blivit bättre? svar nej. Det har snarare blivit värre. Nu har jag ont så in i helvete. Det typ strålar ut i ena armen. mycket konstigt. Men jag googlade det och kom fram till att risken finns att jag har diskbråck. Både min mamma har det och min pappa har det. Så risken e ganska stor att jag också kan ha fått det.
Aja, något mer som hänt i veckan. Jag har varit illamående nästan varje dag. Jag har börjat svettats skitmycket. Vilket är väldigt ovanligt när det gäller mig. Jag har aldrig svettats mycket i hela mitt liv, och nu har jag blivit tvungen att ta med mig deo till skolan för att det inte ska stinka. När jag kom hem i typ tisdags eller onsdags så stank jag så in i helvete. HMMMM!!! vad det beror på.. jag vet inte..
Andra tankar som snurrat runt i mitt huvud är.. kommer jag få mensen nästa vecka eller inte. O om jag inte får den.. beror det på att ja e gravid då eller av någon annan anledning.. jag är jättenojjig, men samtidigt är jag alldeles för rädd för att hoppas att det skulle vara det förstnämnda.
I skolan då. Fick mail av min lärare i onsdags där hon barnade mig för att jag hde hög frånvaro..:S jag var inte den enda. När jag kom till skolan i Torsdags så va d typ uppror i min klass. Många som undrade va fan som hade hänt. Men vi fick det sedan förklarat för oss att detta var bara en "varning" och att vi har tid på oss att dra ner antalet frånvaro timmar. Men det som gjorde alla arga va att, skolan har tagit dom gånger vi varit sjuka och sjukanmält oss som frånvaro...:S vi ska prata mer om det på måndag för så får inte skolan göra.
När vi har sjukanmält oss så ska det räknas som giltlig frånvaro men det gör det inte i skolan. :S:S mycket mysko. SÅ jag ska ta reda på lite mer på måndag.
Finns också en person som jag tänker extra mycket på just nu. Hon heter L och har det väldigt jobbigt just nu. Men jag gör allt i min makt för att ställa upp så mcyket jag kan o få henne att må bättre.
♥♥♥♥
Min rygg gör sååååå ont. Måste ringa läkaren imorgon och försöka få en remiss till magnetkamera... Pallar inte det här längre... ingenting hjälper juu....=(=(
Aja igår va pellefant och Christian här o glodde på film o åt pizza...=) mysigt..
Idag skulle ja hjälpt K me att fixa hennes lägenhet, men min rygg stoppar mig.. tyvärr...
Nää nu blir det något o äta, sen lite plugg och sen bara vila ryggen....
Ikväll ska pierre tydligen spela bingolotto igen.. GAH!! jag hatar bingolotto..menmen...
hörs sen..
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö