var glad åt det du får...

Faaaan vad det stör mig.. varför inte bara vara överlycklig över det du fått..
Varför klaga hela tiden. När jag väl blir gravid kommer jag kanske också att klaga, men inte på det sättet du gör. Jag kommer tacksamt att ta emot illamåendet och alla kramper. Svullna fötter skulle jag med glädje ta.
Jag mår dåligt dag ut och dag in eftersom jag inte blir gravid. Jag känner en sådan stor tomhet inom mig efter det barnet jag förlorade. Jag vet att jag tjatar om detta. Men ni som själva gått igenom ett missfall vetr hur det är. Ni vet tomheten som alltid finns där.
Jag skulle göra vad som helst för att få gå igenom det du går igenom just nu.
Menmen. Måste väl försöka släppa det här, trots att jag vet att jag inte kommer kunna göra det.
Nu kollar vi på säsong 5 av lilla huset på prärien. det var bland annat tack vare den här serien som jag kan engelska. Den här och doktorn kan komma samt Dr Quinn. Ja ska fixa den sist nämnda också och kolla igenom hela den.
Pierre sitter i soffan o vräker i sig mat.. Han har redan ätit två portitioner och nu e han inne på en tredje. Jag försökte få honom att lägga resten i matlåda, men han skulle promt äta upp den.
M skulle ha kommit hit idag, men det blir inte så tyvärr. Så det är jag och älsklingen igen, ensamma. Så ikväll blir det skräckfilm. Det har jag bestämt. Den som vill är väldigt välkommen att göra oss sällskap.
Nä Nu ska jag dricka lite cola och sen skicka iväg pierre till affären för att köpa mer cola..:P och kanske något gott tills ikväll.
Juste, min jävla tand har börjat göra ont igen. INTE bra.. Har fan inte råd att gå o fixa den...menmen. Vi får väl se hur det blir. får stå ut så länge jag bara kan.
Puss på er...kommer tillbaka senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: Angiie Dahlö